Triple achievement

Hier worden alle avonturen gepland.
Carina Des Troy
Master Trader
GuildWars 2 naam: Des Troy.1238
Status: Offline

Triple achievement

Berichtdoor Carina Des Troy » zo 08 jan 2017, 09:58

Geachte collega's, graag had ik jullie hulp ingeroepen voor het behalen van een achievement. Eigenlijk zijn het er drie aangezien de ene volgt op de andere.

Even verduidelijken, diegene die ik zou moeten halen is Rock Dodger (onder meer uitleg), als reward krijg ik Caithe's Remorse waardoor ik de Luminescent Coat achievement ook haal en deze op zijn beurt weer zorgt dat mijn Bioluminescence achievement ook volledig wordt.

Ik heb al enkele keren geprobeerd maar het ligt nogal moeilijk (om niet te zeggen onmogelijk voor mij) om die solo of om die met één andere speler te halen. Het gebeurd allemaal in die Mystery Cave waar Wynne naartoe vluchtte. Daar moet ik dus alle vallende rotsen en plots uit de grond schietende rotsenformaties vermijden. Het probleem is echter dat je nog andere dingen in het oog moet houden, zo zijn er ontploffende bloemen en is er natuurlijk de draak Shadow of the Dragon die redelijk irritant uit de hoek kan komen. Daarbij komt nog de je die vuren moet aansteken met de toorts en zodoende wordt je eigenlijk verplicht om rond te rennen. Hierdoor lukt het mij tot op heden dus niet.

Nu, ik vermoed dat er meerdere zijn die daar nog achievements moeten (moet niks, kunnen) halen dus lijkt het mij leuker om hiervan eens een Eig uitstapje te maken. Het voordeel is dat als je éénmaal tot het laatste deel geraakt (in die arena) je het makkelijker kunt herstarten en je alles niet opnieuw hoeft te doen.

Als we met een volledige party kunnen gaan zou dit volgens mij snel afgewerkt moeten kunnen worden. 4 spelers werken alles zo snel mogelijk af terwijl de vijfde zich enkel concentreerd op het behalen van zijn achievement(s).

Laat maar weten of je er nog achievements kan halen en of je anders mee wilt helpen, dan prikken we kortelings een datum.

Groeten,
Des-Troy

Thierry
Treasurer
GuildWars 2 naam: ThiBash.5634

Re: Triple achievement

Berichtdoor Thierry » zo 08 jan 2017, 10:13

Lijkt me prima. Zeg maar wanneer je ze wilt halen. Ik heb ze zelf al, dus ik kan een van degenen zijn die zich richt op het halen van de missie. :-)

Wilma
Trade Mistress
GuildWars 2 naam: Mistress of Trade.8746

Berichtdoor Wilma » zo 22 jan 2017, 12:18

Ik weet niet of jullie al een poging gedaan hebben, maar anders wil ik ook wel mee.

Suzan
Master Trader
GuildWars 2 naam: Suzyke7964

Berichtdoor Suzan » ma 23 jan 2017, 21:34

Leuk!

J8n Mussche
Trader
GuildWars 2 naam: Hawk Gildor.1279

Berichtdoor J8n Mussche » za 11 feb 2017, 11:36

Als ik online ben en tijd hiervoor heeft, dan wil ik altijd mee om te helpen.

groetjes jan ;)

Carina Des Troy
Master Trader
GuildWars 2 naam: Des Troy.1238

Berichtdoor Carina Des Troy » za 11 feb 2017, 12:10

Nog altijd geen poging gedaan omdat ik eerst meerdere reacties afwachtte, misschien best dat jullie een datum prikken Thierry en Wilma dan ben ik al zeker van 3 aanwezigen, als er dan nog online zijn die even meewillen, zoveel te beter. Aankomende week zal moeilijker worden gezien mijn late shift, dus misschien ergens in het weekend plannen ?

Terug naar “Herberg”